Uitnodiging Gebruikerssessie Interactieve Bereidbaarheidskaart

Delen

Ben jij planner, chauffeur  of gebruik je vanuit een andere expertise de bereikbaarheidskaart of lijkt je dat interessant? En wil je meewerken aan het nog beter maken van de kaart? Meld je hieronder aan voor de gebruikerssessie op 29 mei van 11.00-12.00 of van 14.00-15.00. 

 

Interactieve Bereikbaarheidskaart

De gemeente Amsterdam heeft de bereikbaarheidskaart ontwikkeld. Deze kaart biedt ondernemers die in de stad goederen afleveren informatie over bereikbaarheid op basis van voertuigkenteken.

In Amsterdam gelden er beperkingen voor goederenvervoer, zoals hoogte, breedte gewicht en aslast. Op één kaart is te zien waar een bepaald voertuig wel en niet kan komen, en waar mogelijk een ontheffing voor nodig is. Ook biedt de kaart API-mogelijkheden om de informatie te linken met transport- en planningsystemen.

Deze kaart wordt opgeschaald naar de provincies Noord-Holland en Utrecht. In deze uitbreiding kunnen verbeteringen worden aangedragen. Vandaar dat we opzoek zijn naar de ervaringen en bevindingen van gebruikers en/of potentiële gebruikers. Hoe gebruiksvriendelijker de kaart is, hoe meer vervoerders er gebruik van maken.

Vervoer jij goederen in Amsterdam en maak je al gebruik van de kaart of zou je mee willen denken over welke informatie je daar zou willen vinden en op welke manier? Neem dan deel aan een Interactieve gebruikerssessie (Teams). 

 

De interactieve bereikbaarheidskaart is een project van de gemeenten Amsterdam en Utrecht en van de provincies Noord-Holland en Utrecht. Het project won een bijdrage van Innovatiebudget Digitale Overheid.

Aanmelden

Je kunt je via onderstaande formulier aanmelden bij Logistiek020 voor de gebruikerssessie.

We hopen jouw gebruikerservaringen of je ideeën voor de bereikbaarheidskaart te horen op 29 mei.

 

Met vriendelijke groet,

Hans van den Berg
Coördinatie communicatie
Logistiek020
Gemeente Amsterdam
06 – 80 10 30 76

Meld je hier aan

Wil je deelnemen aan de digitale gebruikerssessie op 29 mei? Meld je hieronder aan.